Edwin

Edwin gick för fullt nu i kväll, han släppte och gick och gick, full fart.
Man såg på honom att han tyckte det var kul att kunna gå själv=)

Var på bvc igår, 80,5 cm och 10760 lång.
Någon 1års spruta avvaktade vi med, för vi hade ju funderat på att ta svinsprutan men sen så försvann det men läkaren tyckte nu att vi skulle ta den först för den är mer viktig, så då åkte vi upp och gjorde det igår, Edwin var så duktig.

Han ska få nästa mellan v 4-6 och efter det ska vi ta 1 års sprutan. stackarn, det blir så många sprutor.

Tur att det hemska försvinner lika fort, att han blir glad nästan på en gång.

Nu är det inte många dagar kvar till inskolning, lite nervös är man men våran lilla pojke är så duktig så det ska nog gå bra.

Idag har det varit så här kallt igen, har inte varit ut på hela dagen. Edwin somnade kl 1 vaknade till och jag la mig på våran säng med honom och jag vet inte hur länge vi sov där,det var säkert lite mer än 2 timmar.Så mysigt.

Nu har syster åkt i väg till Bangkok, blir borta nu i 3 månader, det känns konstigt men jag hoppas hon får det bra.

ska nog krypa ner och sova nu, har ont i huvudet.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny Viklund

Hej! Vad roligt att läsa att lill palten tultar runt=) Jag tyckte det var igår som Bella lärde sig att gå men det är ju ett tag sen nu. Tur att man får uppleva det igen med lill fisen Jossan=). Hoppas allt är bra med er! Tänker på er lite då och då. Kram Jenny

2010-01-15 @ 16:21:49
URL: http://jennfy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0