Sjuk

ja, Edwin är sjuk, är förkyld och har sin hemska hosta igen, han sover oroligt på nätterna, vaknar och bara skriker.

Jag hoppas det snart blir bra igen. känner även 2 tänder, kanske det är dom som gör att det är så här.

Snart ska vi till BVC och ta 1 års sprutan, även kolla vikt och längd, spännande. det var ju ett tag sedan.

Den 18:e så börjar inskolningen på dagis, vi var där och hälsade på för ett tag sedan och det så bra ut, det var mest flickor  mellan 3-5 år. Edwin kommer bli minst där. det var några pojkar oxå.

Har kommit på att det är mycket att tänka på innan han börjar, så om det är någon som läser min lilla blogg kanske kan komma med tips vad man ska tänka på och vad som behövs.

tänkte börja lite smått med att at ut julen idag, nu längtar man  tills det blir varmare man kan sitta på isen,sen kommer sommaren det bästa på året=)

Ha det bra

kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kommer få en låååång lista på vad du behöver men tex. blöjor, extra kläder (tröjor, strumpor, byxor), vantar, hjälm, galonkläder, namnnappar. Är bra om du märker alla hans saker också. Är det nåt du undrar så hör av dig :)

2010-01-05 @ 21:59:14
URL: http://eraijka.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

tack, vad sällt

2010-01-06 @ 07:50:49
Postat av: Carmen :) <3

Hej Therese !



Jag gör ju headers, och jag undrar om du vill att jag gör en till dig?

2010-01-09 @ 14:18:43
URL: http://honhetercarmen.blogspot.com
Postat av: Carmen :) <3

Hej!



Kan jag ta några bilder ifrån din face?

2010-01-10 @ 20:40:13
URL: http://honhetercarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0