sover

Ja, det är just var Edwin gör nu. han somnade innan kl 19.00 och nu medans man har varit i Ramsele så har han varit uppe sent för att vara han. Så har kommit på det nu att han verkar trivas i Ramsele och att det är tråkigt här i stan=)

 

Som sagt vi har varit hos mor och far, åkte dit i onsdags, i torsdags träffade jag min vän Åsa, det var kanon väder ute då=), vi möttes som vanligt=) sen gick vi och hämtade Cornelia hos dagmamman, så vi gick hemåt och fikade lite jag,edwin,cornelia och åsa. Vi hade jätte trevligt.

Nu har jag beställt tid för att ta bort airbagen fram så Edwin kan börja sitta fram när man kör, det är inte roligt att han sitter där bak, det har ju funkat men ändå.

sötsugen är jag oxå men jag får klara mig utan=)

hej så länge


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja det var synd, det blev en ganska snabb sväng för mig i Ramsele, men hojta till nästa gång du ska dit så kanske vi kan ses då. Kram kram

2010-06-14 @ 12:50:10
URL: http://camilla82.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0