Stockholm

Stockholm, det var så otroligt roligt och skönt att komma ner till syster, handlade lite, vi var några tejer som var ut och åt en kväll, sen på lördagen hade vi fest, födelsedagsfest=), jätte trevligt var det. gick ut på stan på natten. MEN när vi skulle åka hem till Emelie så åkte vi först buss, han körde bussen som om den var stulen, har aldrig åkt buss så fort någon gån tror jag=) hoppade av en bit bort från lägenheten så vi tog taxi sista biten för mina fötter gjorde så ont, kom fram och det blev 78 kr, då säger taxi chaffören att han kan bara ta på hundra kronor jämt, i kort läsaren, jaha, säger jag gör det.

Det blir lite diskution( stav fel) i bilen han säger lite tyst att vi borde ha fått gått=), han provar efter många om och men att ta på 78 kr, och det gick=) tänk vad fel han hade =) =)

 

Har även klippt och färgat håret, bilder få komma sen.

 

Det första edwin gör när han ser mig är att peka på håret=).

Så nu är det tillbaka till vardagen igen, det rullar på allting, idag ska vi åka och baka pepparkakor, sen imorgon kommer mormor och morfar. Den 10/12 så ska dom ha lucia på dagis, har köpt en peppakaksdräkt åt Edwin, han kommer vara så söt.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaha :) du ser... Det visste jag inte :) kul att du läser iaf! Hoppas allt är bra med er! Kramar

2010-12-31 @ 16:48:52
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0