Vet inte när jag skrev senast

Jag har börjat tappat suget att skriva här men jag hoppas det verkligen kommer tillbaka så småningom=)

 

Jag och Edwin mår bra förutom lite hosta och halsonta. Vintern börjar göra sig påmind, inge roligt=(

Den 11/11 åker jag ner till Stockholm till min underbaraste syster, det ska bli så roligt att få åka bort en sväng, behöver verkligen det.Emelie fyller även år den helgen.

 

På jobbet rullar det på,det är tungt så jag har börjat få problem med ryggen som jag aldrig har haft, så nu har jag börjat gå massage, fick då veta att jag har nog börjat jobba lite förtidigt och börja lyfta för tungt för fort efter graviditeten. Så kan det vara.

 

Snart fyller Edwin 2 år kan inte fatta att min lille prins blir så stor, vart har tiden tagit vägen, det känns som han nyss föddes, han pratar inte riktigt men han kan olika ljud, som tex vad säger ugglan, hackspetten polisbilen,hästen,vovven,katten mm mm, sen mamma och pappa. Stanna där. kanka= anka. tomte. det är lite ord han kan.

Men han är jätte duktig på att göra sig förstådd, han verkligen visar vad han vill och på dagis går det så bra, han har hittat en jämn gammal kille som han leker med, fröknarna säger att dom har så roligt. det är skönt att höra.

 

Har gjort en till tatuering oxå, på insidan av överarmen så har jag skrivit in Edwins namn, bild kommer så småningom, den är så fin, är super nöjd=)

 

Kram från oss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0