2 år

Edwin har hunnit fylla 2 år, tiden rinner iväg, förstår inte varför det ska gå så fort man hinner inte med.

Han är i alla fall en pojke med mycket energi och har en stor vilja, får han inte som han vill så har han börjat att klösa och nypa en och han är ju så stark att det känns när han får tag.

 

På dagis går det fortfarande super bra, han har hittat en kompis där som är jämn gammal, dom leker och busar varje dag, ibland lite små hyss oxå=) vet inte om jag berättade det men när jag hämtade edwin en dag så hade han målat sig i ansikte på armarna och benen men det var tydligen lindrigt för den andra pojken hade varit mer blå på kroppen=)

 

Dom kan dom små liven.

 

Nytt år har det oxå blivit, spännande att se vad detta år har att erbjuda, jag hoppas bara det blir en bra år, för året som varit har varit tufft på många olika vis men jag har ju klarat det ändå.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca S

Ja, Sam tyckte också att gympan var en hit =) Han deltog ju inte särskilt mycket i lekarna utan lekte mest på egen hand, han är ju så liten fortfarande! Men han får ju göra av med lite energi och ha roligt. och det var ju själva tanken =)



Kramar

2011-01-28 @ 15:03:11
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0