God jul och gott nytt år

God jul och gott nytt år

Då har julafton varit.

Åkte hem i Lördags, det var riktigt skönt att komma hem, sov där tills på söndag sen åkte vi till backe och hälsade på alla nära och kära där.
Bodde hos Sörens bror med familj och såg på ( ett päron till farsa firar jul), vi har sagt det att det ska bli som en liten tradition varje år dagen innan julafton.

På julafton var vi i Ramsele och det var så mysigt men som vanligt blev jag så trött så jag somnade på soffan=)
Tack för god mat mamma.

Åkte hem till stan i morse, jag och tyson för jag skulle jobba mellan 11-16 och när jag slutade så åkte jag hem och åt min lutfisk som jag fick med mig av mamma, super gott var det.

Sören är kvar i Backe för dom har spelat innebandymatch och hörde att dom förlorade.

Nu ska jag bara slappa är fortfarande trött, jag förstår inte hoppas bara denna trötthet försvinner och att min hals blir bra snart.

God fortsättning till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0