Hjälp

VARFÖR får man ingen hjälp i denna stad?????????????

Ska inte gå in på vad det är men det är andra gången nu som jag inte får hjälp med något viktigt, har ringt runt halva stan och ingen kan hjälp mig med detta, blir bara hänvisad överallt.

Just nu vill jag inte alls bo här bara för detta.

Men nu har jag fått tag på några som kanske kan hjälpa mig så jag hoppas det, annars får jag väl betal 600:- och se glad ut på ett ställe som är kännt för att var dyr men det vill jag inte när jag vet att det bara ska kosta 300:-.

Så idag har jag varit både arg och ledsen över detta men då är det tur att ha en pappa som alltid säger: Det löser sig, det här fixar vi.

Tack för att du säger så, det hjälper

Nu vet jag inte hur många gånger jag har skrivit hjälp i detta inlägg=)

Nu ska jag gå och sova

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0