det var denna helg det

Nu är det snart dax för mig att åka tillbaka till stan, en helg här går så himla fort, det är bra att jag är ledig både måndag och tisdag, slippa känna panik över att jag måste upp så jätte tidigt imorgon.

Imorgon ska jag hjälpa min vän, jag ska även tvätta, vi har nog aldirg haft så mycket tvätt som denna gång, ibland är det helt omöjligt att få någon tvätttid, man blundar när man går in i badrummer=)

Sen på tisdag ska vi besikta bilen, jag hoppas den går igenom, alltid lika nervös för detta, så snälla håll tummen för oss=)

Har nyss kommit från ett tårtkalas, med både gräddtårta och smörgåstårta,
Smörgåstårta kan man äta jämt, det var som när Sören fyllde år nu i sommras, så hade han gjort 3 st, för det var mycket folk som skulle komma, dom försvann ganska fort, så på kvällen efter sa både jag och sören att vad lite smörgåstårta vi fick, så då ställde vi oss och gjorde en till, bara till oss 2, det var nog den godaste just då=)

Hej hopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0