Födelsedagar

Igår var det en dag med många stopp, vi kom iväg i en bra tid från stan och for mot Ramsele, efter vägen kommer vi på att vi åker genom Ström, där hälsade vi på Ronja på skolan, åkte på dollarstore, hälsade på Tina och sist åkte vi till Billy och Sara och åt smörgåstårta, Billy fyllde år, mycket gott var det.

Efter det bar det iväg hem mot Ramsele, det var även tänkt att vi skulle åka till Sollefteå där på kvällen men då var vi så trött båda två, så vi hoppade över det.

Satt hemma och såg på idol istället, Fredrik, Linda och Cornelia kom förbi oxå, min lilla söt gumma=)

Nu idag ska vi till backe och äta middag och fira alla som fyller år, det är även Tina och Tanja som fyller.

Här hemma så har Emelie fyllt och Fredrik imorgon, så november är en fattig månad för deras nära och kära, nä, jag bara skämtar.

Här har det snöat så himla mycket i natt. sovit dåligt har vi gjort oxå, först är man van vid en dubbelsäng och här ligger vi på en 120 säng, plus att vi delar det med två hundar, ni kan ju tänka er, man sover inte skönt då.

Medans jag är här så tänker jag på dig min vän (M)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: .....

gulli dig

2007-11-18 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0