Älskar er!

Jag hade så roligt i, när jag träffade Åsa och Anette, vi satt och pratade massa minnen och små drack lite så man blev lagomt lullig=).
Sen bar det iväg på hotellet, det var inte mycket folk men det var kul ändå, dansade mest hela kvällen, drack en jätte god shot som smakade melon och kiwi, jag brukar inte ta shot men den var riktigt god, fler av dom=)

När det var slut och man skulle gå hem då fick man pitabröd med hamburgare och massa sallad, det var en glad liten överaskning, har väl aldrig hänt att det har varit så någon gång, men det är bra med förändringar.

Jag hann även gosa ganska mycket med min stumpa, Cornelia, faster älskar dig!

Jag träffade däremot inte Fredrik min bror så mycket och det var trist ,Linda träffade jag inte heller så mycket.
Vi får ta igen det nästa gång jag/vi kommer hem.

Men jag fick ju träffa mamma och pappa, alltid lika roligt är det, älskar er!

Så nu är man hemma med sina älsklingar, Sören älskar dig! även Tyson tycker jag om.

Och jag får ju inte glöma Emelie min syster  vi ses ju snart och det blir kul, det blir visserligen en snabbis men bättre det än inget..

Nu ska jag äta.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0