hem ljuva hem

 
Idag på jobbet så fick vi fara och köpa en soffa, 2 fotöljer och en TV, det ska bli så fint så=)

Nu sitter man hemma hos mamma och pappa, har ätit tacos och det var inte igår man gjorde det, så gott var det men det är all mat som mamma gör, jag har inte ärvt hennes matlagningskonst.

Skulle ta med mig Tyson men han fick vara kvar hos Sören, Bonzo tyckte det var lite tomt när jag kom utan vovve.

Pappa var så snäll att jag fick ta med mig vinterdäcken så han ska hjälp mig att byta, nu när jag åkte hit så började tempmätaren gå sakta neråt, så jag fick ändra värmen hela tiden, var det varmt i bilen så sjönk mätaren, då fick jag sänka värmen så höjdes den, Förstår ni, det är knappt så jag förstår själv.

Det är SÅ skönt att få vara ledig, det känns som evigheter sedan, så jag ska passa på att bara vara, det är så lätt att göra det när man ärr hemma.

Ska umgås lite nu med mamma och pappa, ska även ringa min vän Åsa och se om vi ska ses imorgon.

Puss och kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0