Husdjur

Nu ska ni får se vårat husdjur på jobbet, ekorrarna som jag har pratat om=)
image2
Dom är ju så söta,dom är där varje dag nu och 3 st är dom, när jag och Emelie var på väg till Lillänget en dag så var jag jätte nära på att köra över en, det är min skräck att göra det, så trafiken blev lite och jag säger LITE stoppad.

Jag var ju ute idag och gick med Lena men det blåste så fruktansvärt mycket så det blev inte så långt men det blev vad det blev, det är så trist med detta väder, har börjat fundera på att ta med vinterdäcken hem om inte snön kommer innan förstårs, annars kanske jag kan göra det hemma eller inte jag utan pappa=) Om han har tid, om jag frågar riktigt snällt kanske=)
När vi ändå pratar om husdjur så kan jag passa på att visa vårat lilla husdjur, det här är då Tyson en blandning mellan schäfer, grå hund, bearder collie, stöver.
Han är vårat lilla charmtroll=), väldens sötaste enligt mig=)
Sen har vi Bonzo det är mamma och pappas charmtroll, det finns ingen klokare och försiktigare hund
Och sist och även minst har vi lilla Bosse, vad säger man om honom, även han är ett charmtroll, söt och väldigt liten så liten att man kan trampa på honom när som helst=)

Det är så rolligt med dom här tre att dom går så bra överens fast det är tre hanhundar.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag, ha det bra allihopa.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0