Lite av varje

Idag är det Söndag, var ut igår men inte på någon krog, det blev sent och jag betalar inte in mig för en timme, jag är snål och erkänner det.

Men jag ber ändå om förlåtelse för att jag bara åkte hem.

Har skjutsat syrran till tåget så nu är det så tyst här hemma, ska passa på att städa idag, det är så skönt att göra det när man är helt ensam,fast jag har ju Tyson=)

Det blev aldrig någon sväng på stan igår klockan bara rusade iväg men vi hann på systemet det var det som var viktigast igår!!!!!!!

Jag har glömt bort allt jag hade skrivit sist som jag skulle skriva denna gång men det kan ju inte ha varit så viktigt antar jag, det ploppar väl upp sen kanske.

Mamma skickade en bild på Cornelia igår, hon var så söt och stor man får mer och mer hemlängtan, man vill ju träffa henne varje dag så hon inte glömmer bort sin faster.

På tal om något helt annat..........
Idag på postkodsmiljonären så är det från Frösön, det är en gata  här som har vunnit pengar så dom ska stå på stortorget, det måste jag bara se, kanske man känner igen någon.

Få se när Sören komer idag då, han sa att det var jätte fin i Tallinn, se om han har handlat något som han sa att han skulle göra.Det visar sig.

Nu ska jag vila en stund till innan jag börjar med städningen,ta lite nya krafter.

Puss och kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0