=) och =(

Vilken dag...........................

Det har bara strula på jobbet idag, det är så struligt så jag orkar inte ens skriva ner det här.....

Efter jobbet åkte jag till Elle och Amanda, vi åt kina mat, för Sören var här hemma med Marcus, jens och Daniel.
Det var så mysigt så en liten tjej kväll, det blev i och för sig en tidig kväll för Amanda men det brukat bli det när man är 1 1/2 år =).

Så nu sitter man här och är ganska trött, killarna har precis åkt, så det är riktigt tyst och skönt.

Nu har snön regnat bort i alla fall får hoppas på att det dröjer innan nästa kommer.

Nu har dom börjat med parkeringen här utanför, vi har ju haft för lite platser, så nu har dom grävt upp nästan hela gräsmattan, dom har även tagit ner 2 träd som stod på tomten, så nu är det så tomt, vi sa det efteråt att ett träd kunde väl fått varit kvar, nu är det ingen fin gräsmatta längre utan en massa jädra parkeringar.
Är så less och så börjar dom nu!!! Nu när det börjar bli kallt, då tar dom bort stolparna till bilen, så jag hoppas dom jobbar på fort, för hur ska det annars gå??????.

Hela denna dag förutom hos Elle har varit en klago dag men det får man ha enligt mig, bara det är en dag och inge längre=)
Nu ska Therese gå och sova, god natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0