Städat

Jag var riktigt duktig igår, efter sen jag pratat med mamma i telefon så började jag att putsa mina fönster inte alla men nästan, Tack mamma för att du sa åt mig att börja=)

Ska snart gå på en promenad, väntar bara på att Lena ska sluta på jobbet, själv är jag ledig, riktigt skönt.

Som jag sa kom Sören igår och det var lite flaskor han hade med sig så nu har man på lager, själv fick jag likör, en flaska som ser ut som en ko samt att man fick två småa glas till, väldigt sött.

På Torsdag ska vi till våra vänner som vi inte har träffat sen i juli, man skäms verkligen för att man inte har setts men det blir väl lätt så, dom har även ett flicka på 1 1/2 år så dom har ju fullt upp men det ska bli väldigt roligt att ses.

Det kommer lite bilder framöver här oxå, jag är lite dålig på det..

Det var ett kort inlägg just nu.

Kram så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0