Tänker på dig

Idag har jag varit hos min bästa vän, du vet vem du är=)

Tänker på dig!

Har varit där sen klockan 09.00 tror jag den var och har nästan nyss kommit hem, så det har varit en hel dag och inte mig emot, vi har varit på stan och kikat lite, tog en fika innan vi åkte hem  igen.

Nu sitter jag här och funderar på vad man ska äta, den stora frågan varje dag, jag tycker det är så tråkigt med mat, vet aldrig vad man ska hitta på, vet man i förväg är det kul men det är inte ofta man vet det.
Det får väl bli något lätt och som går fort.

Jag vet inte vad klockan var imorse men tidigt var den i alla fall, när dom sätter igång med parkerigen som dom håller på att ordna, jag som trodde att jag skulle få sova lite längre än vad jag fick men det var bara att kliva upp det och vara glad.

På tal om något annat, Jag har så ont i min fot, jag klev snett första helgen i juli och hade j-vligt ont ett tag sen har det väl varit så där men nu har jag fått ont igen, jag fick som en knöl på foten som gör så ont värst är det på kvällen när jag slappnar av, jag vet inte vad man ska göra, jag kanske får leva med detta onda=(, jag kände att jag beövde skriva om min fot, det kanske lindrar då =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0