tillbaka till verkligheten=)

Då var det vardag igen.....................

I helgen så har syster varit här, det har varit väldigt trevligt.
Mamma och Pappa och Bonzo kom oxå som sagt.

Vad har vi gjort då?

Vi har spelat bowling, jag syrran kicki, sören, jens och nicklas, det var hur kul som helst, det gick väl inte så bra men det gör inget, sen gick vi på the rock, det var första gången jag var där och det var riktigt mysigt, dit får man gå fler gånger.

I lördags var vi bjudna på födelsedagskalas till en som fylllde 23, fick smörgåstårta ( jätte gott)
Vi tog bilen dit för jag kände att jag vill åka hem sen men det första man hör när man inte dricker är: Är du med barn?????????????

VARFÖR måste man var det om man inte dricker, jag förstår inte, är det nån som kan förklara det för mig.

Jag har sån himla träningsvärk idag, vi var ute på en promenad jag och Emelie igår och när man går med henne så går det SÅ fort man hinner knappt med men skönt var det. Vi får ta en sån promenad nästa helg oxå=).

Det är så roligt på jobbet, vi har satt upp en fågelholk utanför köket och nu sitter det en ekorre där och äter maten så jag tänkte ta lite kort så ska ni få se, det är riktigt roligt att sitta och titta på, nu innan jag gick hem så var det två stycken.

Det är så många ekorrar nu, vart man än går så ser man dom.

Nu ska det väl bli lite mat, vad vet jag inte men någor ska man väl hitta i skafferiet.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0