Underbara älskade

Sov så gott i natt, Bonzo hade tydligen skällt jätte mycket i natt men jag hörde ingenting, det är väl ett tecken att man sover djupt.

Jag och mamma har nyss sett underbara älskade, jätte bra, ni som inte har sett den.GÖR DET!!!!!!!!!!

Lilla gumman är här just nu, liten och liten. Hon har blivit så stor, hon skulle sova här en stund efter hon hade ätit men det varade inte länge, ca: 40 minuter sov hon bara och nu är det full fart på henne.

Ikväll ska jag och min vän Åsa till en annan kompis, sitta och ha trevligt sen ska vi gå på hotellet och ha ännu trevligare, det var ett tag sedan man var där, så få se om det är mycket eller lite folk.

Jag fick en chock när jag vaknade i morse, tittade ut och det snöade men sen kom regnet och nu är snön borta och glad är jag för det.
Allt för just nu.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0