Då har man skaffat sig en blogg=)

Jaha, nu sitter jag här med min blogg framför mig.....

Se om man har något och berätta, det som har hänt idag är att vi har en ny säng, vi hade sån tur att våra grannar som flyttade tillbaka till Malmö inte ville ha sin säng.
Man ligger så skönt i den, dessutom ville dom inte ha sin dammsugare ( Som är ny) eller så den fick vi köpa oxå.
Nu kan ni aldrig gissa för hur mycket / lite vi behövde betala.

800 kronor för allt!!!!!

Får se hur härligt vi kommer att sova i natt.

Idag har jag varit på jobbet och bara suttit framför en dataskärm hela dagen, från 7 till 15.
Det är något vi måste lägga in på jobbet som kallas behovsbemanning, så himla tråkigt var det och vi är långt ifrån klara.
Så nu är jag väldigt trött i huvudet så det är väl fel av mig att sitta här men men=)

Idag börjar Greys anatomy, hur bra är inte det, jag missar inte ett avsnitt av detta.

Det var allt för mig.
Ha det bra allihopa.
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0