LESS

Less på mitt hår, NU vill jag göra något nytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill få bort dessa lockar och klippa mig och jag vet exakt hur oxå men det håller jag för mig själv just nu, har frågat Sören och han tycker det skulle bli jätte bra.

Jag gör allt för att lockarna ska bort men man måste väl rak permanenta eller nått..........

Men jag är ju så här jag blir aldrig riktigt nöjd med mitt hår, hur jag än gör men jag tycker att jag borde hitta rätt någon gång eller??????????????

jaja, nog om detta=)

Hade möte på jobbet idag och det gav ingenting, bara massa surr, förstår inte riktigt varför man har dessa möten allt blir ju sagt ändå innan men man ska väl inte förstå allt.

Har fått tid till tandläkaren oxå, det är bra att man blir kallad annars skulle man nog inte gå, jag har abonemang hos folktandvården, det funkar som en försäkring kan man säga, alla upp till 29 år kan skaffa det, då ska man inte ha jätte dåliga tänder för då blir det nog dyrare än vanligt, jag har en engångs summa som jag betalar oavsett om jag måste laga eller inte men än så länge har jag sluppit det ( peppar peppar).

Nästa helg åker Sören till Tallinn med jobbet, vissa har tur men som tur är kommer syster Emelie hir då och jag är ledig så då kan vi rå om varandra=)

Nä, nu ska jag se på IDOL.

Ha det bra allesamma

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0