Tredje helgen

Nu så går jag in på min tredje helg som jag ska jobba, det känns!!!! ska jag tala om.

Men jag tror att det ska gå bra, för jag har något att se fram emot på måndag.
Ska på massage,hur skönt låter det inte.
Jag fick det av Fredrik och Linda när jag fyllde år och det var x antal månader sedan men nu så, bättre sent än aldrig som man säger=)

När jag gick på jobbet idag så ville jag inte gå in, det var så varmt att man bara ville vara ute och njuta, riktig höstdag var det.

Börjar längta hem lite oxå, som tur är kommer väl mamma och pappa om någon helg, det ska bli roligt att få träffa dom, det känns som om det inte blir så ofta man är hemma men det kanske bara känns så nu för att man har jobbat så mycket och kan inte åka hem.

Nu ska jag ta och lägga mig ska upp klockan 5.30, ingen höjdare.

God natt på er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

va kul att du skaffat en blogg. :) hoppas du skriver mkt nu ! kommer till øsd næsta helg också. får jag bo oss er då?? :) puss

2007-09-22 @ 13:23:33
URL: http://emelielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0