Trött

Då så var det gjort, har precis kommit hem från jobbet och jag klarade det.
Var bjuden på fest igår, det var jätte trevlig, vi åt tacos och drack gott.

När klockan blev 24.00 så tyckte vi att det var dax att gå på krogen, så vi traskade ut och gick först på olerys men där var det så jädra kö, så det var ingen mening att ställa sig där.
Vidare gick vi till mark twin och likadant där, frågade vakterna om det var någon mening att stå där och bara vänta och det var det inte.

Så då bestämmde jag och Sören att vi skulle åka hem men innan det så gick vi och köpte kebab, hur gott var inte det.  var hemma halv ett, lagom det=)

För oss blev det en riktig billig kväll=)

Imorgon äntligen får jag min massage, så det blir ingen sovmorgon imorgon fast man är ledig, jag ska vara där klockan 9 men sova hinner man med.....

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0