VM VM

Jaha, då börjar VM imorgon.........

Ska på invigningen, ska bli så kul, synd bara att man inte kan gå så mycket under veckan, bara för att man ska jobba men men. Sista helgen då kan jag gå och det är alltid något.

Nu ska jag ta mig i kragen oxå=)
Nu ska här börjas träna, min kära underbara vän M och jag ska börja, så vi är tränade till sommaren för badmodet=)

Ska börja på friskis och svettis och inga undanflykter om att jag inte kan.

Min mobil är trasig igen, den gick ju sönder för ett tag sedan, det gick inte att trycka på knapparna och joysticken fungerade inte men som tur var hade jag garanti kvar då, så det blev ju lagat men nu när jag var i Thailand så blev den trasig igen, samma fel men nu har jag ju inte garantin.

Lite less man bli, så nu har jag mammas gamla mobil som jag måste ladda så fort jag har pratat i den.

Saknar min lilla go gumma oxå, det var länge sedan faster såg dig nu.
Älskar dig Cornelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0