Ett nytt År

Då var det 2008, det går så fort.

På nyårsafton hade vi par middag med Markus och elleonore, killarna hade varit så duktig och ordnat med all mat och det var gott.

Vi umgicks och hade trevligt spelade lite spel och gick ut och smällde raketer.

Skålade på tolvslaget i champange och den var faktiskt riktigt god, brukar inte gilla det, det var kanske för att den var så billig=)

Inget nyårslöfte har jag sagt heller, för jag vet att jag inte kan hålla det så varför ens försöka.

Igår låg jag bara på soffan hela dan, inte för att jag var bakis utan för att jag bara hade lust, det var skönt gick i pyjamasbyxor och linne, inte ofta man gör det.

Hoppas ni alla får ett bra 2008.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: mia

ja visst e de skönt att bara göra ingenting? snart åker du min vän, och jag med för den delen:)
Hoppas ni får de underbart!!!

Sorry att jag inte kunde följa med på stan sist...blev så konstigt den dan...

Älskar di massor Kram från en KÄR vän

2008-01-05 @ 09:35:19
URL: http://mammamia79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0