inget intressant men måste skriva om det=)

Nu ska ni få höra, det kanske inte är det mest intessanta men jag måste få skriva av mig lite=)

Jag har haft så ont i min svanskota så jag har ju inte kunnat suttit som en normal människa, inte ens legat har jag kunnat men nu har jag varit hos läkaren och fått pencilin, har ätit det i två dagar, idag när jag skjutsade syrran på flygplatsen trodde jag att jag skulle dö, så ont hade jag medans jag körde bil men nu på kvällen har vi sett på film och det är mycket bättre, vi har nyss varit ut med tyson och jag kunde gå utan att halta=)

 

jag vet att det låter knasigt, men det är tydligen en inflammation. 

Så få se hur det känns imorgon, längtar att vakna upp och kanske inte känna något.

Annars mår jag så bra, det är som att gå på moln, inte länge kvar nu tills på tisdag=)

Nu ska jag sova

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0