Längtar

nu är det inte länge kvar till semestern. LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu har vi fått tid för ultraljud, LÄNGTAR dit oxå.

Idag är jag ledig och tänkte väl städa lite, funderar även på att rensa rabatten eller det ser inte ut som en rabbat längre det ser ut som en äng=)

Har även klippt mig, det är så skönt, att få ha det lite kortare.

I helgen som var, var vi hemma, det var marknad i Backe, det var skönt att komma hem ett tag, på söndag åkte vi till Ramsele och träffa de Fredrik, Linda och min lilla tös Cornelia och hundarna förstås, Bosse och Fight.

Fight är en ny hund, en sån söt lite valp. Tyson fick träffa honom men jag tror inte han fattade att det var två hundar där nu, han blev nog lite förrvirrad.

nä, ska väl kanske sätt igång med det jag hade tänkt idag.

kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0