Sommar

nu har en vecka gått av min semester, vi har varit hemma och slappat, det har varit riktigt skönt, förutom att mitt öga har kliat och runnit men nu är det bättre igen, sen har jag fåt så ont i svanskotan att jag inte kan sitta, inte så skönt kan jag säga.

Nu har stråket öppnat oxå, var där en sväng igår kväll men jag är ganska trött på kvällarna så det blev en tidig kväll, ska väl dit idag och äta en bit mat hade vi tänkt.

Annars mår jag hur bra som helst, magen växer=), längtar så till ul som vi ska på den 5 aug.Då får man se det lilla livet och se att man inte inbillar sig alltihopa=)

Syrran är här på besök oxå, det är skoj, ska väl sova här några nätter, sen kommer mamma och pappa hit en sväng oxå, så vi kan gå och äta på stråket, det gjorde vi förra sommaren oxå, det var då det bara var lax på varenda ställe och jag äter inte fisk när jag är ute så det slutar med att pappa tar min laxbit och jag äter potatis och sallad men jag blev mätt på det ändå=)

Nu ska jag ut i solen, det är så varmt men jag klagar inte.

Ha en skön sommardag

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0