barnmorskan

Har varit hos barnmorskan idag, vi pratade om att jag har mått så illa och jag ska inte oroa mig över barnet för det får det den ska ha ändå, mamma har sagt det oxå men man är ju orolig ändå. 

 

Hade gått ner lite vikt men det kanske inte är så konstigt, för övrigt var allt bra, hjärtat slog så fina slag det är så skönt att höra, jag följer kurvan på magen. Mina värden är bra.

Nu ska vi dit den 24/11 men innan det så ska vi börja på föräldraträffar och den första börjar den 17/11, det ser jag framemot, att träffa fler som oxå ska ha barn samtidigt ungefär.

 

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Erika

Tänk om man fått gått ner i vikt under graviditeten, vilken lycka. En annan gick ju upp stadigt, värst var d på slutet :) Nu har man svårt att bli av med de dära kilona :(



Låter iaf bra att magen växer som den ska och att allt ser bra ut!



Kram

2008-11-06 @ 22:17:28
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0