Ramsele

Nu har jag varit i Ramsele en hle vecka.

Vi åkte hit förra Torsdagen för vi skulle vara hundvakt, sen åkte vi hem på måndag för då var det föräldraträff.
Sen hade jag sådan tur att Helene (Svärmor) var i stan den dagen så då åkte bara jag hem igen till Ramsele, så hela veckan har jag varit här och bara slappa, riktigt skönt får jag säga.

Det känns lite bättre i ljumskarna oxå blir lite stel då och då men det är mycket bättre.

Idag har jag träffat min bästa vän Åsa, vi ses inte ofta men det är alltid lika roligt att träffa henne.
Vi sa det att det är tur att vi har Ramsele vi åker till ibland annars hade vi nog aldrig setts.

Så hon hann se mig med magen, nästa gång vi ses blir det med barnvagn=)

Åker hem imorgon, har sådan tur att jag får åka bil hem så jag slipper bussen.

Nu ska vi äta.

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tina

Va skönt, men som vanligt hinner ja inte träffa er. ^^ Men vi ses väl snart hoppas jag:)



Kramar Tina

2008-11-25 @ 01:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0