Morfar/gammelmorfar

tänkte skriva lite om våran lilla bebis, var hos barnmorskan i tisdags och allt såg bra ut, hörde hjärtat en gång till.nu ännu tydligare, h'n har ett starkt hjärta. känner sparkar hela tiden nu.

jag längtar så till du kommer ut, det känns som en evighet.

 

Nu till något tråkigt, min morfar gick bort i natt, han somnade in.

Så denna dag har varit riktigt tung, fick gå hem från jobbet tidigare, tack för det.

 

Det jag vet nu är att morfar/ gammelmorfar tittar ner på hos och våran lilla bebis som kommer sen.

Tack för den underbara tiden jag fick med dig, du är och förblir världens bästa morfar.

 

Ålskar alla i min familj


Kommentarer
Postat av: Mia

Det var tråkigt att höra. Tänker på dig!



Kramar

2008-09-27 @ 19:50:34
Postat av: Camilla

Vad tråkigt att höra, jag saknar min morfar jättemkt fortfarande, det var 6år sedan han dog, synd att man inte får ha dem kvar för alltid.



Roligt är ju iaf att du känner bebisen så mkt, jag längtar så tills jag själv får känna nåt :-)



kram kram!

2008-09-28 @ 18:42:00
URL: http://camilla82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0