Ramsele hela veckan=)

Då är vi hemma på Frösön igen.

 

Jag och Edwin har varit i Ramsele i en vecka, det har varit SÅ underbart bra, har fått varit med mamma o pappa och träffat syrran en sväng gjorde vi oxå, Sören han jobbade så han kom inte förrän på torsdagen.

 

Åkte till Backe på fredagen och träffade alla där, åt god mat, sen åkte jag o Edwin tillbaka till Ramsele.

 

Han har sovit så bra där hela veckan, somnade ca: 19:00 och sov till mellan 2-4 varje natt men nu när vi är hemma igen då vill han inte, han blir inte alls lika trött när man ger honom vällingen på kvällen, sen vaknar han mer oxå.

 

Han är ju förkyld, så det är väl kanske därför, får se när han blir pigg om det ändras då.

 

är även så glad att snön håller på att försvinna, längtar så till sommaren, nu är det så svårt att veta vad man ska ha för kläder på Edwin.

 

Nu ska jag börja göra mig iordning, ska ta en promenad med vagn o vovve=)

 

Ha det bra

 

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja han är en goding, det är ju din Edwin också =) Det går bra, men lite svårt med amning tycker jag, svårt att veta när han ska äta och så, sedan så får jag använda såna amningsnappar annars skulle det inte gå alls då jag fått såna sår, han har svårt att få tag också utan, var det samma med Edwin?

2009-04-16 @ 20:34:22
URL: http://camilla82.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Nej jag pumpar inte ur eller ger tillägg, det fungerar bra med amningsnapparna, var till BVC idag, han hade gått upp bra i vikt så det känns skönt, han äter var 3:e timme ungefär på natten, somnar oftast om direkt efter. Hur sover Edwin numera? kram

2009-04-17 @ 20:47:15
URL: http://camilla82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0