hej igen=)

Nu var det ett tag sedan man skrev något här, jag hinner inte och på kvällarna är jag så trött så jag lägger mig så tidigt.

Vad har hänt då, jo. jag o Edwin har varit i Borlänge med mormor o morfar, det var jätte roligt. edwin var så duktig att åka bil så långt.

Uteplatsen blev kanon bra, det är lite kvar att fixa som tex staketet men det blev super.

Annars är det bra, Vi väntar på fler tänder nu, man ser att dom är på väg. Han har ingen tendens till att börja krypa än, han sitter inte ens själv utan han vill bara stå och springa i sin gåstol, då är han SÅ nöjd och tur är väl det.

Vi har ju fått möblera om lite här hemma bara för att edwin ska kunna ta sig fram, så det ser väl inte så jätte bra ut men det får vara så nu, tills han kan gå själv.

Nu sover edwin får se hur länge han vill det, han vaknar på natten och han somnar bara om, om han får komma upp i sängen, så då har vi börjat med det, han känner väl sig trygg med det. just nu känns det som enda rätta, det kanske blir svårt att vänja bort honom från det men det tar vi då=)

Ska snart till och väga o mäta igen, har inte gjort det sen han var 5,5 mån, så det ska bli spännande och se hur mycket han har vuxit, han är ju väldigt duktig på att äta våran "lilla" prins=)

Nu ska jag nog gå och sova, han vaknra oftast vid 6 tiden, då får han välling sen tar vi på oss lite kläder utanpå pyjamasen och går ut i vagnen, så somnar han om där, när han har som sagt så svårt att somna om inne.


God natt

kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0