känn inte efter

Jaha, nu börjar min hals att göra lite ont, men det är som jag säger känner man inte efter så är man inte dålig, så jag hoppas på det=)

Edwins öga är varigt igen, det är så synd om honom, hoppas bara inte det är en förkylning på gång.

Har jobbat till 12 idag, helt lagomt, det går jätte bra att jobba, det är lite som avslappning att vara där=) missförstå mig inte, det är undebart att vara hemma med Edwin men det blir något annat.

Nu har vi skickat in papper på dagis/ dagmamma, det är det vi vill ha alltså dagmamma, så hoppas på det. från den 1 februari.

Nu ska jag fortsätta se på höjdhoppsfinalen.

Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hallå! Bara nyfiken på varför ni vill ha barndagvårdare? Tänkte om det var något speciellt :)

2009-08-25 @ 18:46:51
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0