1 år sedan

För precis 1 år sedan idag, var man omedveten om att man skulle in på BB på kvällen, tänk vad tiden går.

Hade ganska mycket att göra denna dag för ett år sedan, vi var nog överallt i stan ut och in i bilen, jag fick mer och mer ont och besvärligt att ta mig in och ur i bilen men inget annat. Kommer hem i godan ro slappar.

När man plötsligt börjar känna av värkar eller som jag trodde var sammandragnngar, hade inte haft det innan och våran lilla prins skulle ju inte komma nu så det kunde ju inte vara värkar=)

Men i alla fall så börjar vi ta tid mellan värkarna och då var det ca: 8 min , hade hört av en kompis att man skulle lägga sig i badet, för då försvinner sammandragningarna men det blev ju bara värre, tog tid hela tiden och det var nu bara 1- 1/2 min då tyckte dom att vi skulle åka in, klockan var ca:21.30 när vi kom in på BB.

Vatten gck när vi hade kommit in och jag var då öppen 8 cm.

Jag som hade tänkt att här provar vi lite bedövning, se vad som känns bäst=)

men det fick jag aldrig göra det var bara lustgasen som jag fick ta för att jag var öppen så mycket mend et gick bra det oxå.

Sören stod vid min sida och var helt underbar. Älskar dig

Klockan gick och 23.30 började jag krysta och mer får ni veta imorgon=)

Åker tillbaka till stan idag, pappa kör mig halva vägen och sören möter upp.

Kram så länge så hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0