Gick

Nu ska vi se vad har vi gjort=)

Åkte hem till Ramsele i Fredags, för på Lördag var det dop på kusin Alice, hon var så fin och duktig både i kyrkan och församlingshemmet, av oss fick hon en morgonrock och ett halsband.

Efter dopet for Sören tillbaka till stan medans jag och Edwin är kvar i Ramsele, vi ska vara här hela veckan, sen kommer min vän på måndag så vi stannar nog en dag extra=) så vi hinner ses.

Igår när jag höll på att göra klart för natten för edwin så var han i vardagsrummet med mormor och morfar, mormor satt i fotöljen och höll i edwin men han vill bara gå i väg så mormor sa "släpper jag nu så ramlar du" och edwin gick och släppte, han gick ensam, vet inte riktigt hur långt men han to.m svängde lite.

Allt detta missade jag=(

Sov länge ute igår gjorde han oxå, i 1 1/2 timme, det är länge för våran lilla prins.

Snön kom igår oxå, äntligen, lite ljusare på dagarna.

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0