Ny vecka

och vi är fortfarande kvar i Ramsele, det känns inte som man har varit här så länge, det har gått fort, det står inte på förrän vi ska hit igen.

I helgen var det julmarknad, kajsa kavat. Har inte varit på den, ja, jag vet inte på hur många år men det var väl ganska sig likt, Edwin fick en julklapp av tomten, 2 små figuren som man tryckte på,då åkte tungan ut. Det var bara det att han bet sönder tungorna så dom fick vi klippa bort=)

Så nu är det bara 2 små figurer. Han fick även en godispåse men den har mamma ätit ur och morfar=)

I natt som var vaknade han precis när vi skulle gå och sova, fick honom tillslut att somna om i vagnen, när jag lägger ner honom i sängen så vaknar han, så i natt har han sovit hos mig hela natten i stället för halva=)

I kväll kommer min kompis, hopaps vi kan ses imorgon, det ser jagh fram emot.

Mormor har varit så snäll och bakat kakor och lussebullar som vi ska få ta med oss hem, får se om jag kanske kan baka något jag oxå, tycker det är kul men gör det aldrig.

Det var lite från oss.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0