har bestämmt mig

Nu har jag bestämmt mig för att Edwin ska få äta på flaska och jag pumpar ut det jag kan.

Han vill helt enkelt inte ta bröstet, så varför ska man plåga honom för det och jag blir stressad, allt blir fel.

 

Han äter så bra när vi låter honom få äta på flaska.

 

Det kanske blir bättre med tiden men just nu känner jag att jag har fattat rätt beslut.

 

Ingen kan komma och säga annat.

 

Just nu ligger han i Sörens famn och äter det är så gulligt att se far och son tillsammans. Älskar er över allt annat

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker d låter som du har tagit ett klokt beslut och verkligen funderat igenom det hela! Vet precis vad du går igenom.



Kram till er

2009-01-11 @ 18:30:39
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: helene nordin

DET TYCKER JAG DU GÖR ALLDERLES RÄTT I, JAG HAR SEX BARN OCH ALLA UTOM RONJA HAR FÅTT FLASKA OCH DET HAR GÅTT SÅ BRA SÅ. KRAM TILL ER ALLA TRE OCH TYSON FÖRSTÅS.

2009-01-11 @ 21:32:29
Postat av: Je

2009-01-11 @ 22:25:50
Postat av: Jessica

Man ska göra det som känns bäst för en själv då kan man slappna av. Huvudsaken är att både du och Edvin mår bra. Kram på er! Ps sedan så värmer det otroligt i hjärtat och se när den andre matar, borde knyta dem närmare varandra också :)ds

2009-01-11 @ 22:35:24
Postat av: fam larsson/rosen

hej på dej kevin vägrade att amma så jag fick ta till flaskan och det gick så bra kram på er alla

2009-01-12 @ 22:03:53
URL: http://larssonrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0