nätter

Vi har ju delat upp nätterna, bara för att Edwin är en liten nattmänniska och har vaknat varje timme ungefär, det har blivit bättre men i natt, vilken skillnad.

 

Jag gick och la mig vid 23 och sören var uppe. när jag vaknade vid 03.30. så hade edwin ätit vid 02 och bytt blöja och sov när jag kom upp.

Så sören gick och la sig och jag tänkte det blir väl som vanligt nu att han blir vaken för det har oftast varit efternatten han har varit vaken inte då han sov till 05, fick mat och bytte blöja sen har vi sovit till nu kl: 08, har ätit och sover nu igen.

 

Jag känner mig otroligt utvilad.

 

Vi åker nog hem i helgen, premiär för Edwin=) han tycker om att åka bil så det blir nog inga problem.Det är samma med vagnen oxå.

 

Nu ska jag nog passa på att äta lite frukost.

 

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Erika

Han växer och blir större, då ändras rutinerna också :) Låter som allt går hur bra som helst för er! Kram

2009-01-21 @ 10:04:52
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Hon blir 5 månader nu den 30:e, tiden går snabbt! Vi kommer troligen inte åka hem förrän till påsk. Sören sa att ni skulle hem då så vi kan ses! Kram

2009-01-21 @ 16:52:33
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: Tina

Hej, va roligt att ni kommer hem:) Hoppas vi kan ses:) Vilken tur att du känner dig utvilad:) Så söt han är! Kramar

2009-01-23 @ 06:56:30
URL: http://titaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0