rädd

Tänkte åka hem nu i helgen som var men gjorde aldrig det och tur var väl det. 

För i lördags kl: ca 22 så ringer det på dörren och det står en polis där, då ha grannen brevid hos som oxå har uteplats haft inbrott  mitt på dagen och vi hade inte eller varit hemma, bara tyson.

 Så första tanken som slog mig är att nu kan man ju aldrig åka någonstans, ska man alltid vara rädd att det ska hända en själv.

 

Nu idag ska jag på lönesamtal, får se hur mycket man får=), känns lite konstigt att ha det för jag har inte varit på jobbet sen i november. 

 

Nu vaknar min lilla ängel, måste gå

 

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Tina

Gud va läskigt! Mitt på dagen till och med?!!:S



Kramar

2009-01-26 @ 11:47:49
URL: http://titaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0