Familjen

Nu har vi haft besök av mormor,morfar, moster och kusin Cornelia

                                          farmor och farbror Lars

 

Helene och lars kom i fredags som en överaskning. Så Edwin fick gosa med dom en stund.

sitter i farbror Lars knä och en stolt farmor sitter brevid

farmor och jag myser

 

På lördag kom då mormor, morfar, moster och kusin Cornelia, Det var så mysigt att få gosa med dom. Cornelia var lite blyg i början men det blev bättre sen, fick några kramar av henne till slut.

Cornelia och jag myser med mormor

Myser och diskuterar med morfar

   

Cornelia provade Edwins barnvagn=), syskonen Lindberg, Moster,mamma och lilla Jag och gruppkort på mig,mamma moster och Cornelia

Mormor,morfar/farmor,farfar med sina guldklimpar till barnbarn

 

Det var lite kort på familjen och mer lär det bli=)

 

Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Tina

Så otroligt söt han är:) Va lika ni är din och din syster:) hihi.. KUl att allt går bra för er! Ni är så duktiga så:) hade, kramar!

2009-01-19 @ 03:56:00
URL: http://titaro.blogg.se/
Postat av: Erika

Du å din syster är nästan lika som bär ju :)

2009-01-19 @ 17:37:47
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0