Söker

Har inte så mycket att skriva igentligen=)

Nu i två nätter så har Edwin inte vilja somna, första natten då bara skrek han och var jätte ledsen igår så låg han och var jätte glad, fast man såg på honom att han var SÅ trött, vet inte vad det är.

Igår var på stan med Jessica och Wilma, gick och fikade/lunchade på Pause
Tack för det, det var trevligt.

Imorgon kommer mamma o pappa, nu ska äntligen uteplatsen bli färdig, hoppas på många soltimmar nu=)

Sen har jag tappat  min nycklar, är det  någon som  kan säga vart dom är=) jag blir tolig på sånt.

Just nu ligger Edwin och sover ute, ibland så sover han så himla bra på dagarna och ibland vill han inte alls.

Nu ska jag funderar vart mina nycklar är


Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Jessan

Tack själv för en väldigt trevlig em! Hoppas allt är bra! Kram

2009-07-29 @ 00:03:44
URL: http://www.yessjodin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0