ARG

Bara för att man bor på bottenplan tror folk det är ok att knacka på fönstren kl 2 på natten, för det hände i natt. Edwin sover så bra plötsligt hör jag hur tyson skäller , visst han kan skälla till på natten men nu hörde man att det var mer än så. Sen hör jag hur sören skriker på någon utanför.

Då är det en kompis (tror vi i alla fall) till grannen, han var är och snurrade här i förrgår kväll oxå. Sören hotar med att ringa polisen om det händer igen, säger att vi har en bebis som sover.

Ja, det som händer är ju att Edwin vaknar, skyndar mig att göra lite välling så han kan somna om, ser att han är ganska pigg men somnar efter en stund, för min del var det jätte svårt att somna.

Så vi var lite arg i natt.


Sen äter inte Edwin så bra, han bara grinar på dagarna när han äter, vet inte vad det är om det är tänder som spökar, det är så svårt att veta, just nu ligger han ute och sover, har snuttefilten över huvudet, så jag är så nojjig över att han inte kan andas då, så jag är där och flyttar den lite=)

det var allt från oss
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hej på dig (Lill Sören) som nu är stora killen visst vore det kul att träffas, ska säga till Sussie att du hört av dig, om ni åker söderut kom då förbi Skövde det vore kul!! Jag har vart hos barnbarn och barnbarnsbarn idag det är alltid kul lilla Max är så jäkla go å gullig så har jag Mira som är 7år jättegullig tjej, de andra är stora nu men ändå ganska goa. Alexandra å Max, å Syster Therese flyttar till Stockholm nu i dagarna, det blir så tomt så herregud, men vad gör man, det Blir jag Sussie å Mira kvar så vi är inte så glada, men så är livet, Ha det nu gott alla tre Kram från faster. Vi höres.

2009-06-16 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0