Sommar

Jaha, nu var det ett tag sedan man skrev.

Vad har hänt; jo Edwin fick sin andra vaccination, han var jätte duktig detta var dagen innan midsommar och man vet ju att dom kan få feber och bli lite kinkig.
På natten så var han så varm eller het rättare sagt, sen på midsommar så var han inte riktigt på topp, jätte fult märke fick han på ena benet oxå, det har inte försvunnit ännu.

Midsommar: var vi på verkö. Jag, sören,edwin, våran vänner tobbe och erica. det var jätte mysigt.sen på kvällen var vi i lungvik och hade knytkalas, trevligt men jag somnade medans jag skulle lägga edwin, det är så mysigt att somna tillsammans=)

Nu i helgen har de varit exponorr, här i stan. dom har det på gamla F4, så jag tänkte att jag skulle vara duktig så jag o edwin traskade upp dit och det är ca: 5 km om inte mer, det kändes kan jag säga. Så nu har jag fått ont i foten, vet inte om det är därför eller inte men jag kan knapt gå, det gör ont på fotryggen.=(

Förkylda har vi blivit oxå, edwin hostar så och det rinner från näsan, tror det beror på att man klär han så lite nu när det är varmt och sen ligger han i skugga och sover och då blir det kyligare, ändå så han han ett lakan över sig. sören har  varit klen och jag börjar känna av lite.

Annars så trivs vi i värmen, äntligen kom den=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej, ja han har verkligen vuxit, allt går jättebra, kunde inte ha fått en snällare och gladare pojke =) Hur går det för er då? kram

2009-06-28 @ 21:24:46
URL: http://camilla82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0