Denna vecka

I Tisdags var vi på öppna förskolan, det var en dietist där som hade gjort en soppa och sen smakportioner för våra små underverk, det var riktigt gott.

 

Kom hem, då kom Tina o Tomas förbi.Roligt att se er.

 

Sen på natten blev jag jätte konstig behövde gå på toa flera gånger plus att jag behövde spy, sen på morgonen och hela dagen mådde jag så där, men sen på onsdag kväll hade jag nog feber, frös som en tok men var alldeles varm.

 

Men nu idag har det varit bra, vet inte vad det var, skulle ha varit på babymassage idag men kände inte för att gå dit, i fall det skulle vara magsjuka jag hade. Så istället orkade jag städa lägenheten idag medan sören o Edwin var på stan och tyson fick ligga ute i det fina vädret.

 

hoppas nu bara jag får vara pigg och att jag inte har smittat mina älsklingar.

 

Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0