Tyson

Tyson har varit så duktig idag.

 

Det började med att jag hade varit ute med honom på promenad och när jag skulle torka tassarna så ser jag hur klon är kluven från spetsen ända in där den sitter, han har ju slickat sig på tassen ett tag men det har inte sett ut så där, så troligtvis så sprack den då vi var ut där på morgonen, för han grävde lite.

 

Ringer vetrinären och vi får en tid på en gång, det var strax före lunch men dom säger att han måste sövas så dom kan ta bort klon, så vi fick komma tillbaka efter lunch.

 

När vi är där igen får han sprutor och sen lägger han sig ner och blir jätte sömnig, vi åker ut en sväng medans dom tar hand om honom.

 

Sören går in och hämtar honom och då är han  vaken så han fick vakna upp alldeles ensam ( stackarn)

Men det såg bättre ut än vad dom trodde så dom tog bara bort den övre klon som var kluven,så nu har han tratt på huvudet så han inte ska var där och slicka. Tratten ska bort om några dagar.

 

Så det var våran dag idag man är ganska trött och slut i huvudet, kan bara tänka mig hur våran Tyson mår

 

Kram från oss

Så nu när vi är hemma så går han in i allt , detär så synd om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0