Helgen

Vad har vi gjort i helgen då?

 

Jo, vi åkte hem i torsdags, först åkte vi till Backe, gjorde inte så  jätte mycket på torsdagen, vi åkte till Sörens bror med familj och hälsade på. SEn på Fredagen gick jag och Carola på en promenad, självklarat var Edwin med=), Efter det gick vi och fikade med helene, jag och sören.

 

Åkte till Ramsele sen på fredagen, myste och hade trevligt, Edwin var lite ledsen,det var nog magen och lite trött, sören fick honom att somna sen på kvällen, han fick sitta i bilbarnstolen och bli vaggad, vi såg på lets dance men jag somande när det var paus, inte ovanligt =)     ( Jag tror det är släktdrag att somna i soffan) Eller??????

På lördagen åkte vi till ovanmo, Edwin fick ligga i barnvagnen, så Cornelia fick styra, hon blev lite mallig=)

Själv fick jag köra skoter, bara på gården men ändå, det är ju SÅ kul. 

 

Åkte tillbaka till stan efter det, vi skulle äta tillsammans med kompisar till oss, såg sen på melodifestivalen.

Lite otippat att hon vann, jag hade väl ingen jätte favorit men jag tycker att Snälla,Snälla är en bra text, hon kanske inte skulle ha någon chans i Moskva men det har nog denna operasång kanske.

 

Igår söndag, var vi in till Badhusparken, det var ju så härligt väder, hur mycket folk som helst där inne, vi var även in på stan, hittade ett par solglasögon till Edwin, dom var kanske lite stor än men dom är super fina=), det kommer bild. Även jag och sören hittade ett par.

 

Jag köpte ju ett par innan jag skulle åka till Thailand, har aldrig haft så bra glasögon och några jag passar i, och så går dom sönder när jag kommer hem=( men nu hittade jag som sagt ett par ny, blev så glad.

 

Får se vad det blir för väder i dag, ska försöka gå ut så mycket som möjligt har jag tänkt, sen ska jag väl försöka börja träna men det sitter långt inne men jag måste, det går bra att säga vad man ska göra=)

 

Kram från oss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0