stora killen

Nu är vi uppe i 7490g och 63,5 cm lång.

 

han bara växer och växer, det känns när man håller honom=)

Han är SÅ mysig, jag älskar dig gubben.

 

Nu har vi kommit igång med smakportioner oxå, jag var så duktig att jag har gjort egen morotspure, frös in som iskuber sen la jag dom i en bunke, så nu har jag färdiga små bitar till Edwin. Han tyckte det var riktigt roligt att smaka, så jag hoppas det fortsätter så.

 

Just nu ligger han och sover, får se hur han sover i natt, han har aldrig sovit en hel natt, utan vaknar 1-2 gånger men nu är man så van men visst är man trött där kl 3-4 på morgonen men det går snabbt över, är riktigt pigg på dagarna.

 

Nu ska jag pass på att slappa lite.

PUSS OCH HEJ


Kommentarer
Postat av: Helene

Han har vuxit min lilla plutt, hoppas ni mår bra och att ni får en skön maj med mycke sol och långa promenader. Kram från Farmor

2009-05-06 @ 21:20:32
Postat av: Erika

Åh så stor han är! Växer snart om lilla C tror jag :)

2009-05-07 @ 15:20:47
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: Jessan

Vilken kille, bra att han växer. Han har spurtat om Wilma :) Visst är det roligt med smakportioner? Det tyckte jag, nu går det si så där för oss...Wilma har en tand som kommit fram :)

2009-05-08 @ 21:10:28
URL: http://www.yessjodin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0