suttit själv

Nu har vi suttit själv i matstolen och fått mat av mamma, såg lite liten ut men satt som en kung

har blivit jätte duktig på att äta, idag åt vi upp alla mat och det var två iskuber av morot=) och vatten till det.

 

Sen idag fick jag sitta på vardagsrums bordet och då satt jag helt själv utan stöd av någon. är det nu det bara går fortare och fortare.

 

Den 6/6 blir det dop i Backe, ska ha det vackra dopklänningen på mig, får se hur mycket folk som kommer.

 

Nu kommer lite bilder:

  mini farbrorn=)

   

 

 Ludvig och Edwin    Edwin och Emmy

 

 Edwin, Mormor/Farmor och Cornelia

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gullunge han är:) Vi kommer ju på dopen i alla fall:) Kramar!

2009-05-18 @ 14:52:04
Postat av: Therese

och vem är detta om jag får fråga=)

2009-05-19 @ 05:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0