Lite av varje

For hem i fredags, alltså till Ramsele, till mormor och morfar.
Jag mötte upp dom i Ström, Cornelia var med oxå.

Jag, Cornelia och Edwin har lekt i helgen=)

Det har varit så mysigt. Edwin satt på golvet och lekte jätte mycket sen så tycker han om Bonzo ( mormor o morfars hund) han ska ge honom pussar och kramar hela tiden=)

Idag måndag så har det inte hänt så mycket. Edwin ligger ute och sover just nu, själv har jag satt upp andra gardiner i vardagsrummet( hörde du mamma, det vi pratade om).

det blev fint, nu skulle jag även ha haft en hängblomma i ett fönster men det kanske får bli en plast, det finns ju riktigt fina.

Vad veckan har att erbjuda vet jag inte, tror jag ska ta vaccinationen i morgon eller någon dag denna vecka, det var tydligen bara att åka upp dit, trode man behövde en tid men icke.

Jag fick även några böcker med mig hem, från mamma, ska försöka börja läsa igen, har inte läst en enda bok detta år, har inte haft tid riktigt=) men nu ska det bli andra bullar.

Kram från oss

Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt att du har gjort om din blogg, den blev riktigt fin. Vist är det roligt att byta gardiner, det blir ju ett helt nytt rum,Jag tycker du kan köpa en konstgjord hängblomma så håller den sig fin länge.Det var roligt att ni var hemma i helgen.Puss o kram

2009-11-09 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0